Την Τρίτη 20 Μαΐου οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν την κατασκήνωση «Νέα Χρυσή Άμμος» και να περάσουν μια υπέροχη μέρα κοντά στη
Την Τρίτη 20 Μαΐου οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν την κατασκήνωση «Νέα Χρυσή Άμμος» και να περάσουν μια υπέροχη μέρα κοντά στη
Την Παρασκευή 2 Μαϊου οι μαθητές του σχολείου μας είχαν μια μοναδική οπτικοακουστική διδακτική εμπειρία!! Το φορητό πλανητάριο <<Planetarium On The Go>> έφερε την εξερεύνηση του διαστήματος στο πάρκο “Πλατάνια”