Πριν λίγες ημέρες κόψαμε στο Δημοτικό Σχολείο Χανδρινού τις βασιλόπιτες (μία για κάθε τάξη και του Συλλόγου Διδασκόντων). Ευχαριστούμε θερμά τον Άγγελο Καρκατζούλη με τη “Μεσσηνιακή Ζύμη” που έκανε δωρεά
Πριν λίγες ημέρες κόψαμε στο Δημοτικό Σχολείο Χανδρινού τις βασιλόπιτες (μία για κάθε τάξη και του Συλλόγου Διδασκόντων). Ευχαριστούμε θερμά τον Άγγελο Καρκατζούλη με τη “Μεσσηνιακή Ζύμη” που έκανε δωρεά