Την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός για τα 50 χρόνια από την επέτειο της εξέγερσης των φοιτητών του Πολυτεχνείου. Οι μαθητές, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, μέσα από πληθώρα
Την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός για τα 50 χρόνια από την επέτειο της εξέγερσης των φοιτητών του Πολυτεχνείου. Οι μαθητές, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, μέσα από πληθώρα