Ημέρα: 21 Ιουνίου 2024

Καλό Καλοκαίρι!!!Καλό Καλοκαίρι!!!

Το ταξίδι της φετινής χρονιάς έφτασε στο τέλος του! Ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου σας εύχονται….. “Καλό Καλοκαίρι με πολλές χαρούμενες και ξέγνοιαστες στιγμές” Ραντεβού ξανά από τον

Αποχαιρετισμός της Στ’ τάξηςΑποχαιρετισμός της Στ’ τάξης

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του ΔΣ Χανδρινού διοργάνωσε μια πολύ όμορφη απογευματινή συνάντηση για τον αποχαιρετισμό της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας, με τους δασκάλους τους. Οι μαθητές της