Την Παρασκευή 16 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας μέσα σε ζεστό και ευχάριστο κλίμα. Μαθητές και εκπαιδευτικοί αντάλλαξαν ευχές για τη νέα χρονιά. Η διαδικασία
Την Παρασκευή 16 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας μέσα σε ζεστό και ευχάριστο κλίμα. Μαθητές και εκπαιδευτικοί αντάλλαξαν ευχές για τη νέα χρονιά. Η διαδικασία