Τη Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου οι μαθητές της Α’ και Β’ δημοτικού επισκέφθηκαν τη βιβλιοθήκη Φιλιατρών, όπου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον χώρο, να περιηγηθούν στα βιβλία και να συμμετάσχουν
Τη Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου οι μαθητές της Α’ και Β’ δημοτικού επισκέφθηκαν τη βιβλιοθήκη Φιλιατρών, όπου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον χώρο, να περιηγηθούν στα βιβλία και να συμμετάσχουν