Γιορτή Τσικνοπέμπτης στο σχολείο μας!

Την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου γιορτάσαμε το έθιμο της Τσικνοπέμπτης. Το σχολείο μας γέμισε γέλια και χαρούμενες φωνές. Μικροί και μεγάλοι γιορτάσαμε την Τσικνοπέμπτη με νόστιμα εδέσματα που προσέφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων. Αν και ο καιρός δεν ήταν σύμμαχός μας η διάθεση για να απολαύσουμε τις παραδοσιακές γεύσεις και να χορέψουμε σε αποκριάτικους ρυθμούς δεν χάθηκε ούτε λεπτό. Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για όσα προσέφερε στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για ακόμα μία φορά! Ευχόμαστε υγεία σε όλους!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Related Post

Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας και του ΕκφοβισμούΗμέρας κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Την Πέμπτη 7 Μαρτίου πραγματοποιήθηκαν δράσεις στο πλαίσιο της Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού. Ένα ζήτημα το οποίο χρήζει άμεσης προσοχής και αντιμετώπισης και ταλανίζει τις σχολικές

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Κτήμα ΦοίφαΕκπαιδευτική Επίσκεψη στο Κτήμα Φοίφα

Την Πέμπτη 31 Οκτωβρίου επισκεφθήκαμε με μεγάλο ενθουσιασμό το αγρόκτημα φυσικής καλλιέργειας Φοίφα στην Καλαμάτα! Ο συγκεκριμένος χώρος αποτελεί ένα μοναδικό, επισκέψιμο αγρόκτημα γεμάτο από οπωροφόρα δέντρα, καλλωπιστικά φυτά, λαχανόκηπο